Menin parvekkeellini ja ulkona tuuli, sit kuulin Jukan äänen.

"Voi vittu!",Huusin Jukalle.

Jukka oli ihan humalassa, raukka oli jäänyt oven taakse illalla kun vei roskia.

"Tuu sisään!, mä pyysin Jukan meille sisälle.

"Sä voit mennä suihkuun, tuu sit mun huoneesee"

"Eii, sä tuut mun kaa suihkuun!"

"Hei, ehkä sun pitäis nyt mennä, sä oot pikkasen humalassa..."

"Enhän mä missää humalassa ole! Tuun nyt vaan!", Jukka sanoi ja vetäs mut suihkukoppiin.

"Oikeesti, mä meen nyt"

Jukka vaan otti enemmän kiinni musta, ja sit se pisti suihkun päälle.

"Mitä vittua sä teet!?", mä huusin, en muistanu et äiti nukkui.

Onneks äiti ei heränny mun kiljasuun. Mut sen sijaan Jukka alko vetämään mun paitaa ylös, ja samalla housuja alas.

"Uuuh, sul on vähä kylmät jalat, mä lämmitän niitä"

"Jukka älä!",huusin ja sil samal hetkel Jukka alko hieroon mun haaroja.

Onneks selvisin siitä todella vähällä ja Jukka lähti pian, mut en mee tänään kouluun, siitä oon kyllä ihan varma! Äiti menee tänään töihin ja tulee vasta huomenna.

"Essi, lähden nyt! Moikka, ja pidä huolta itsestäsi"

"Joo, en oo mikään ääliö, osaan kyllä olla kunnolla..."

Sit äiti lähti ja puhelin soi...

"Essi Tuominen", vastasin puhelimeen.

"Jukka täällä, milloinkas tuut meil..."

Arvasin, että siel oli Jukka, löin luurin heti korvaan ja menin huoneeseeni.

Kirjotin päiväkirjaani:

Rakas päiväkirjani, nyt on vasta aamu, ja Jukka soitti mulle äsken....   !!!Piip , Piip!!!

Kännykkäni soi, se oli Jonatan!

"Essi Tuominen"

"Moi Essi, täällä on Jonatan. Haluisin kysyä yhtä juttua..."

"Okei, mitä?"